TRENGER ET LYNKURS

Jeg er nettopp kommet hjem fra søndagsjobb, så nå skal jeg bare lage meg en rask middag og slappe av resten av kvelden. Jeg er så støl! Var å trente i går sammen med Lotte (sunn ungdom, bytter ut alkohol med trening) og for første gang på lenge kjente jeg at jeg presset meg selv. 20 minutter på tredemølla, 5 minutter i trappemaskin (fyfaen den er tung) og noen øvelser for bryst og rygg. Helt sykt deilig. Nå håper jeg bare treningsgleden fortsetter! Jeg må bare huske å minne meg selv på å ikke bli for revet med, for da har jeg lettere for å bli fort lei. Har bestilt meg noen nye treningstightser som forhåpentligvis kommer i morgen. Og for første gang har jeg kjøpt en tights som ikke er sort, haha! Viktig å være litt vågal. Neida, joda.

Så ville jeg vise dere den nye genseren min! Det er mamma som har strikket den til meg etter mine ønsker, og jeg er SÅ fornøyd. Utrolig deilig genser som jeg vet kommer til å bli mye brukt. Selv om jeg vegrer meg for å bruke den i frykt for at den skal bli slitt og ødelagt, haha. Jeg skal til mamma neste helg og har faktisk planer om å kjøpe inn pinner og garn som jeg kan ta med – og starte mitt første prosjekt selv. Men først trenger jeg et lynkurs i basic strikking. Det kan bli tungt, i og med at både meg og mamma har like dårlig tålmodighet, haha. Men det hadde vært gøy å få til å strikke!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg