UKEN SOM GIKK #7

Hallo – innlegg on time?? For første gang på gudene vet hvor lenge, kommer dette innlegget når det faktisk skal komme. Nå er det bare å håpe på at punktligheten varer, haha.

UKENS HØYDEPUNKT
Å feire valentines på kino med flere venninner. Det var kos! Selv om jeg ikke er så fan av valentines, mest fordi det er et triks for at butikkene skal selge mer. På samme måte som morsdag, farsdag, halloween. Det er såklart koselig å markere slike dager – men i bunn og grunn er det kun butikkene som tjener på sånt. Mammaer og pappaer synes jeg man skal gjøre stas på, og sette pris på, hele året og ikke kun èn dag 🙂 Samme med kjærester og andre man setter pris på.

UKENS OPPTUR
Å få tilbake treningsgleden som jeg hadde for flere år siden, da jeg var å trente på lørdag. Nå er jeg veldig motivert til å fortsette treningen og håper det varer.

UKENS NEDTUR
Å jobbe både lørdag og søndag – men det gikk egentlig helt greit. Selv om det var ekstremt forvirrende å komme på jobb en søndags morgen, for så å måtte på jobb i dag. Har liksom ikke hatt helgefølelsen what so ever.

UKENS BILDE
Altsåå dette filteret har jeg blitt helt avhengig av og bruker det hele tiden.

UKENS KINO
Fifty Shades Darker. Jeg synes den var bra! Til tross for dårlige anmeldelser. Men såvidt jeg har forstått kommer de dårlige anmeldelsene av at det er mindre sex der, i forhold til førstefilmen..? For min del gikk det fint, jeg synes det var en fin film og jeg ble litt småforelsket i Christian Grey. Nå dro jeg på kino uten å ha sett førstefilmen, men jeg har hørt 8 timer av lydboken så hadde en viss anelse om hvem karakterene i filmen var. Så egentlig var det ikke mye jeg savnet å vite på forhånd.

UKENS FILM
Fifty Shades Of Grey – helt utrolig at jeg har sett den først nå. Men i og med at jeg så Fifty Shades Darker på kino måtte jeg nesten få sett førstefilmen også. Så den så jeg dagen etter jeg hadde vært på kino, haha.

UKENS LÅT
Kygo & Selena Gomez – It Ain’t Me.

UKENS THROWBACK
Tilbake til 2013 da jeg var 18 år og russ, på Tromsøtreff! Kun fordi det av en eller annen grunn var veldig mye russeprat i går, haha. Jeg savner å være russ og all driten man finner på. Er så glad jeg hadde muligheten til å være russ hele to ganger!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg