hallo i luken

Altså man skjønner ikke hvor glad man er i noe før man ikke har det lengre. Sånn var det for meg på søndag da jeg kom hjem fra Lofoten og hadde gledet meg til å se Harry Potter. Så funker ikke DVD-spilleren min?? Jeg fikk litt panikk og prøvde i en halvtimes tid før jeg innså at det ikke var vits. Den er ikke faktisk ikke helt død, men lager noe fælt med lyder. Så da var det bare å finne ut hva filmene koster på iTunes og kjøpe dem der. For ja, så glad er jeg i Harry Potter haha. Synes forresten det er en skam at de ikke ligger på verken viaplay, netflix, C More eller HBO. Hallo i luken?? Tipper jeg ikke er den eneste som er glad i HP.

Jeg har som nevnt begynt å høre Harry Potter på lydbok nå, og første boken hadde jeg hørt ferdig på bare to dager.. Da er det jo flaks at det enda er 6 igjen, og de er alle lengre enn den første. Jeg har startet på nr to nå og er overrasket over hvor avhengig jeg er?? Jeg hører lydbok på alle bilturer jeg tar uansett hvor kort de er og når jeg dusjer,  sminker meg og trener. Sistnevnte hadde jeg aldri trodd jeg ble å klare siden jeg alltid hører på musikk, men nå hører jeg altså kun på lydbok.

Om du vil teste det ut er de første 14 dagene gratis! HER kan du lage deg bruker, så laster du bare ned appen Storytel 🙂


/adlink

Haha OK nå ble det litt vel mye Harry Potter prat her.. Jeg har i alle fall vært superflink (om jeg kan si det selv) å trent både i dag og i går. Det går fremover, selv om det etter min mening går litt for tregt. Men sånn er det jo med trening, da. Det tar tid. Jeg tror kanskje jeg skal starte med en type “Uken som gikk, trening” og poste hver uke. Det kunne sikkert vært gøy for noen av dere å sett hva jeg trener også, selv om det som oftest er trappemaskin og tredemølle det går i.

4 kommentarer
    1. Anonym: Nei til tross for min kjærlighet for han har jeg faktisk ikke lest dem, så jeg gleder meg til å høre dem alle på lydbok! Men så gruer jeg meg til jeg er ferdig og har hørt alt, haha.. Merker allerede at bøkene har med så mye mer enn filmene – men sånn er det jo alltid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg