uken som gikk #8

Akkurat som bestilt – noen dager for sent, hehe.. Men så tenker jeg at det er bedre sent enn aldri, da. Forrige uke var egentlig ikke SÅ spennende at det gjør noe, så det gjør ingenting at denne kommer litt sent.

UKENS HØYDEPUNKT
Å dra til Lofoten og feire bursdagen til mamma! Alltid godt med familietid.

UKENS OPPTUR
Jeg vet ikke helt – men det var en grei opptur å få prøvd en helt ny bil jeg vurderte å kjøpe. Aldri vært kjørt på veiene og helt utrolig fin. Det ble ikke kjøp denne gangen, men jeg vurderer faktisk å bytte ut min kjære fiesta med noe litt større. Men ikke noe som er veldig mye større – ford focus var det jeg prøvde og den hadde perfekt størrelse både utenpå og inni!

UKENS NEDTUR
Haha at vimsehodet klarte å miste husnøkkelen sin på onsdag!! Og dette fant jeg ikke ut før klokken var bikket 12 på kvelden. I panikk måtte jeg ringe pappa og få han til å låse opp, så jeg hadde en plass å sove. I tillegg begynte jeg å gå tom for strøm og han har ikke iPhone ladder.. Heldigvis fikk jeg ladet telefonen hos bestemor dagen etter og fikk kontakt med huseierne som har ekstranøkkel.

UKENS BILDE
Kosekveld med Thea og film ♥

UKENS FILM
Shutter Island var eneste filmen jeg så i forrige uke og den har jeg sett flere ganger tidligere – men den er utrolig bra da! Og hjelper veldig på at hovedpersonen er selveste ♥ Leonardo ♥.

UKENS TV-SERIE
Shameless!! Endelig er det kommet en ny sesong på netflix.

UKENS LYDBOK
Harry Potter og de vises sten, som jeg kom meg gjennom i helgen. Jeg anbefaler virkelig alle å høre på lydbok, jeg trodde ikke jeg kom til å være typen som likte det – men det er altså noe ved det. Jeg tror jeg blir mer rolig. Og han som leser lydbøkene til Harry Potter er utrolig flink til å leve seg inn! Noe som gjør dem, om mulig, enda bedre.

UKENS LÅT
Skal sies at jeg har hørt ekstremt lite musikk etter jeg startet med lydbok da, haha.. Men Thirteen Senses – Into The Fire. Ble hekta på den etter den var i en scene på Greys Anatomy, akkurat min type musikk!

UKENS THROWBACK
Til da jeg var lys i håret. Jeg blir snart å starte på prosessen igjen fordi nå er jeg utrooolig lei av å ha mørkt hår.. Men først må jeg bare få spart opp litt penger, er ikke billig å bli lys i håret.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg