underlig at jeg aldri blir lei

Altså jeg skal ikke klage, men hvor ble januar og februar egentlig av? Disse to månedene har gått så sykt fort og det gikk opp for meg i dag at det er jammen ikke lenge til VÅR! Så mye vår som vi kan få i nord-norge, da. Som regel har vi snø til i mai uansett, så det er ikke akkurat så mye å rope hurra for. Men temperaturen går i alle fall over på plussiden – det kan man glede seg over!

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha spist middag hos pappa. Planen var egentlig å trene rett etter jobb, men jeg fikk akutt behov for en time på øyet så treningen får vente til i kveld. Ellers har jeg brukt dagene mine på å se Harry Potter om og om igjen. Det er seriøst underlig at jeg aldri blir lei. Harry Potter både på film og lydbok hele dagen skulle man tro gjorde meg lei.

Hettegenser nly HER

Minner igjen om at denne er ekstra stor i størrelsen siden den er oversized.


/adlink

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg