uken som gikk #9

Nå er jeg akkurat ferdig på jobb og på tur hjem for å skifte til treningsklær! Jeg hadde en tanke at jeg skulle klare å trene før jobb i dag (begynte kl 09) men tror dere det skjedde? Litt vel optimistisk, kan jeg innrømme. Men neste gang jeg har senvakt og begynner fra 11 og utover skal jeg prøve å få det til!

UKENS HØYDEPUNKT
Altså jeg vet ikke – at jeg klarte å trene hele 4 dager, kanskje? Det er iaf utrolig bra til meg å være og jeg elsker at motivasjonen er her.

UKENS OPPTUR
Det var ganske opptur å våkne søndagen frisk og rask etter jeg var ute på lørdag. Det er sjelden jeg har gode søndager etter noen glass vin, hehe.

UKENS NEDTUR
Å finne ut at det tydeligvis er hull i spyleveske-dispenseren på bilen?? (haha av denne forklaringen skjønner dere kanskje at biler ikke er heelt min sterkeste side.. Men så fant jeg ikke noe mer logisk forklaring) I alle fall er det noe galt en plass, for jeg fylte på en halv kanne spyleveske (også veldig kjipt å waste) og det bare rant gjennom. Skal forhåpentligvis innom verksted i løpet av denne uken hvis jeg får tid før stengetid, og satser på at det kun er en slange løs eller noe.

UKENS BILDE
Fra vorsjet på lørdagen med jentene. ♥

UKENS KINO
Jeg har ikke vært på kino – men har med denne kategorien fordi jeg har utrolig lyst til å se filmen Hidden Figures som har premiere 10.03. Håper jeg har noen venner som også har lyst til å se den, haha.

UKENS FILM
Fremdeles Harry P (<3) det går i her i gården. 

UKENS LÅT
Zedd – Stay (med Alessia Cara)

UKENS THROWBACK
HAHA. Her er meg når jeg var 16 år og veldig stolt over å ha en gullfarget sony ericsson W595. Den hadde verken facebook (nå lyver jeg litt. Det var mulig å logge seg på husker jeg, men var litt stress), snapchat eller instagram – men jeg kunne laste ned sanger på den fordi det var en walkman!

Dæken døtte, her harru’n vettu! Jeg skulle likt å gi dagens 16-åringer en slik telefon å se om de overlevde. Til og med hele 3,2 mp kamera hadde den også – derav den gode kvaliteten på bildet over. En av de tingene jeg husker jeg likte best var at man på dramatisk vis kunne “klappe sammen” telefonen om man snakket med noen, og ble sur. Ikke at jeg gjorde det så ofte, men det var gøy å tulle med.

5 kommentarer

Siste innlegg