mørkeblå mandag

Denne mandagen var egentlig ikke fin overhode og 7,5t på jobb føltes seriøst som to døgn da jeg endelig kunne dra hjem. Det første jeg gjorde da jeg kom på jobb var å ta ikke bare en – men to tabletter med sånn koffeingreier. Sånn som egentlig er ment for trening, vet du. Er det kanskje det som kalles en mørkeblå mandag? Haha. Men hvor rart er det ikke da at så fort jeg kom meg i bilen og fikk satt på favorittsangen, var jeg så glad og dansende at jeg måtte kjøre en ekstra runde før jeg dro hjem? Altså, humøret er en merkelig sak. Jeg var forberedt på å måtte powernappe i minst to timer for å få kvelden til å fungere. Er selvfølgelig veldig pleased med å slippe det.

Nå var egentlig planen å lage middag, men siden jeg ikke er sulten skal jeg bare se noen episoder Prison Break som jeg har startet på nytt med. Jeg så hele greia for typ to år siden, men da presterte jeg som regel å sovne midt i en episode haha. Så det skal bli gøy å forhåpentligvis få med seg alt nå på runde nr to.

Dette bildet aner jeg ikke når er fra. To helger siden kanskje? Eller tre? Var i alle fall en lørdag hvor jeg var i svært godt humør med fine venner. Og dette ble det beste bildet av meg, haha. Kanskje ikke så lurt å starte photoshooten etter tre-fire glass vin, da 🙂

Og den genseren der da – LOOOVE it! Var flere som lurte på hvor den er fra – og den er fra NELLY men er som regel utsolgt.
Men nå har de den på lager igjen! HER finner du den ♥

4 kommentarer
    1. Det er ikke alltid like lett 😛
      Heldigvis har jeg ofte et smil om munnen når jeg skal på jobben fordi jeg elsker jobben min og dagene der flyr unna, for det skjer noe hele tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg