fulle dager

Etter en lang periode borte tenkte jeg det var på høy tid å tørke støv av tastaturet og blåse litt liv i bloggen. Jeg elsker jo egentlig å blogge, så jeg kan ikke unnskylde fraværet mitt. Det har rett og slett bare blitt litt avglemt mellom tre sesonger prison break, en sesong greys anatomy og paradise hotel. Og ekstremt mange timer med The Sims. Som dere kan skjønne har dagene mine vært ganske fulle 🙂 Neida, så ille er det ikke. Dagene har egentlig bestått av litt av hvert – også har det jo vært påske på toppen av det hele. Sinnsykt gøy påske, må jeg bare påpeke. Men jeg er glad det er påske kun en gang i året, for det tar på! Nå er jeg i alle fall tilbake ♥

Stikker egentlig bare innom for å ønske dere en god helg før jeg skal hoppe i dusjen og gjøre meg klar for, ja jeg vet faktisk ikke hva jeg skal ordne meg til enda haha. Jeg skal være sammen med Tina, men vi har enda ikke en plan, så inntil videre slapper vi bare av 🙂

Bilde fra onsdag da jeg var å spiste med Amanda og Soph ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg