13 gode grunner

Så var det den tiden på året igjen. Tiden hvor jeg konstant har russesanger på hjernen, og det er det eneste jeg hører på døgnet rundt haha.. Er vel forsåvidt ingen bestemt tid på året det er russesanger da, for dem kommer jo på høsten også?? Jeg har i alle fall hørt på sangen “min villa” fra 2016 nå i flere uker. Og føler jeg er 17 år. HURRA FOR RUSSETIDEN! I år skal jeg finne frem russebuksen min igjen. Jeg skal, på en eller annen måte, være russ i en dag i år.

I dag har jeg gjort det jeg hater mest av husarbeid – oppvask.. Og det var kun fordi jeg var nødt, jeg er nemlig fri for bestikk 🙁 Ellers hadde jeg nok utsatt det enda lengre, hehe. Nå skal jeg starte på serien “13 reasons why” (eller som den heter på norsk og netflix, 13 gode grunner) som har fått en del omtale, har jeg sett. Jeg orker aldri lese for mye om serier før jeg ser på dem, i frykt for at jeg skal lese noe som får meg til å ikke like dem. Men jeg har i alle fall fått med meg at den skal være bra! Så da er det jo bare å håpe at den lever opp til forventningene.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg