casa del Kilbotn

Dette innlegget kom litt senere enn jeg egentlig hadde planlagt, men her har jeg prioritert kveldsmat og modern family fremfor å blogge. Da blir det som det blir.. Jeg dro innover til tante og onkel i 8-tiden og har egentlig bare gått tur med Frida, spist kveldsmat med søskenbarnet mitt som nå sover og er snart på tur i seng selv. Kjenner jeg meg selv rett blir jeg å sove ganske ukomfortabelt i natt siden Frida mest sannsynlig blir å sove sammen med meg. Jeg er en sucker for de øynene hennes når hun sitter og stirrer på meg. Klarer ikke å si nei når øynene hennes lyser av skuffelse, haha.

Og for dere som måtte lure – det er altså Frida på bildene under. Og ja, hun er en hund.

Vaffler og kakao til kvelds er aldri feil! Jeg fikk akutt lyst på vaffler, som jeg egentlig har hatt lyst på i flere uker. Nå skal jeg se videre på modern family og forhåpentligvis snart ta kveld. Goooood natt ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg