det har jo sine bakdeler

God helg! Jeg tok egentlig helg på onsdag, og har vært hos tante og onkel siden da siden mamma er her frem til i morgen. I går feiret vi konfirmasjonen til søskenbarnet mitt, masse god mat er fordøyd og det var generelt en veldig trivelig dag.

Ellers kan jeg fortelle at jeg har begynt på isotretinoin igjen, antibiotika mot uren hud, siden jeg helt plutselig er blitt plaget igjen. Noen husker kanskje at jeg gikk på den fra januar til mai i fjor? Jeg ble mye bedre da, og har ikke hatt en eneste kvise før nå rundt jul. Derfor tar jeg en runde til, bare med mindre dosering denne gangen. Men det har jo sine bakdeler og bivirkninger som alle andre medisiner. Jeg har fått heftig utbrudd nå (vises ikke på bildene fordi jeg har redigert det bort hehe) som man får med en gang man starter på kuren. Så tar det noen uker, og det er borte. I tillegg har jeg supertørre lepper, noe som egentlig er mer irriterende enn kvisene. Men det går bort og er ikke for alltid. Og heldigvis er det ikke vinter, for det er enda verre når det er kaldt ute.

Så vil jeg bare komme med en liten PS! Nelly har nå opptil 20% på alt ved bruk av koden “SUNNY”, klikk deg inn HER for å fornye sommergarderoben <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg