rabattkode på nelly

GOOOOD ONSDAG! Eller lillelørdag som det også heter. Jeg har hatt nedtelling til helg siden mandag, for fredag drar jeg til Lofoten for konfirmasjonen til lillebror. Det blir gøy! Masse familie og masse god mat. Er det ikke egentlig bare det konfirmasjon går ut på? Snakke med familie og spise mat? Anyways, jeg stoppet egentlig bare innom kjapt for å dele den gode nyheten under her! Jeg er på jobb og har bare en kjapp pause for å poste dette. Så skal jeg heller blogge mer i kveld.

Jeg vil nemlig tipse dere om at jeg har fått tilsendt en rabattkode som gir hele 30% på NLY Trend! Mitt desidert favoritt-merke på hele nelly. Det er billig fra før av – nå blir det jo praktisk talt gratis.

Denne genseren finner du HER ♥ Den er fra NLY Trend.

Tilbudet startet i går kl 10.00 og varer til 02.06 kl 10.00 – altså fredag. Så her gjelder det å sikre seg sine favoritter ♥ Klikk deg inn HER og bruk koden TREND ved utsjekk. Under her kan dere se et utdrag av mine favoritter fra merket. Noen har jeg også klikket meg hjem allerede! Happy shopping ♥

1. Jakke HER / Kjole HER      |      2. Joggedress HER      |      3. Topp HER / Skjørt HER
4. Kjole HER      |      5. Bukse HER      |      6. Topp HER / Bukse HER

1. Topp HER / Shorts HER      |      2. Genser HER / Bukse HER      |      3. Topp HER / Bukse HER
4. Genser HER      |      5. Bukse HER      |      6. Genser HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg