påvirket av SKAM

Leser man ikke hele tiden om at man blir så påvirket av det ene og det andre, enten det er filmer, tv-serier eller kjendiser. Vel, jeg har egentlig aldri vært typen som har blitt påvirket av slike ting. Helt til SKAM… Og hva blir jeg påvirket av? Jo, at de spiser gulrøtter. GULRØTTER!! Så nå har jeg dilla på det og spiser 3-4 om dagen. Det var da også noe å bli påvirket til å gjøre.. Men er vel bedre at jeg starter med det i stedet for å bli påvirket til å røyke hasj som de også gjør i serien.

Ellers kom jeg hjem fra jobb for en times tid siden etter en kjapp tur på butikken for å handle. (kun gulrøtter.. og vannmelon) Jeg har slitt med hodepine både mandag, i går og i dag, så jeg tror jeg skal legge meg nedpå litt etter jeg har postet innlegget. 

Har forresten glemt å vise dere almanakken min som jeg fikk for noen uker siden! Den har jo tidligere vært min trofaste følgesvenn og endelig har jeg fått meg en ny. Jeg satt den til å vare fra mai 2017 – mai 2018, så det er enda en stund til jeg trenger å bestille på nytt. Det er så genialt å kunne gjøre det sånn, å velge måned selv! Den er fra personligalmanakk.com og finnes i flere størrelser. I år valgte jeg den minste, for at den skal være enklere å ta med. Men egentlig angrer jeg litt og skulle ønske jeg tok en størrelse større for å ha bedre plass. Får blir til neste år 🙂

Så til slutt vil jeg bare minne dere på rabattkoden jeg delte tidligere! Klikk deg inn HER og bruk koden TREND ved utsjekk for å få 30% på ALT fra NLY Trend ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg