ekstra kjipt når det skjer

Er det noe jeg virkelig misliker å gjøre, så er det å ta oppvasken. Men heldigvis er det noe jeg misliker enda mer – å komme hjem til oppvask. Så siden jeg drar til Lofoten i morgen måtte jeg få den unna i dag, i likhet med klesvasken. Altså det er helt latterlig deilig å ha egen vaskemaskin, hver gang jeg passerer den på badet tenker jeg tilbake på hvor slitsomt det var å dra med seg klesvasken til pappa annenhver uke. Ok lol nok snakk om husstell og vaskemaskin:-)))

Over til noe mer spennende enn klesvask: jeg skal få pakket meg ferdig nå i tide til å se FINALEN I PARADISE HOTEL!! Jeg håper Sofie og Morten vinner, selv om flertallet sikkert heier på Martine og Kevin og jeg eeegentlig føler at de blir å vinne. Jeg håpet egentlig at Sofie skulle stå med Grunde, men han velger hun altså å sende ut. Skuff.

Som nevnt har jeg begynt på isotretinoin igjen, antibiotika mot akne (føler meg viktig når jeg sier akne i stedet for kviser). Da er det et helvete de første ukene og alt av kviser popper ut. Så nå er panna mi full av kviser og jeg ber en stille bønn hver kveld om at det skal trekke seg tilbake fort. Jeg visste jo egentlig at det kom til å skje, men det er liksom ekstra kjipt når det først skjer :-)) Derfor har jeg til nå hatt en sminkefri uke for å se om det ble bedre. Ble seff ikke det da :-)) Egentlig bare verre… Får bare tenke at THE BEST IS YET TO COME! Nå skal jeg ikke klage mer på bivirkninger, lover.

Så til slutt vil jeg bare minne dere på rabattkoden jeg delte tidligere! Den er kun gyldig til i morgen kl 10.00. Klikk deg inn HER og bruk koden TREND ved utsjekk for å få 30% på ALT fra NLY Trend ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg