blir like amazed hver eneste gang

Da var helgen over og jeg er på tur hjem til Harstad. Ble dårlig med blogging på fredag og i går, men det har ikke skjedd noe som var verdt å dele så da lot jeg heller være. I dag derimot startet dagen kl 11 i kirken med konfirmasjon. Etter det dro jeg for å ta konfirmasjonsbildene på en helt nydelig plass før middagen. Altså jeg blir aldri lei av naturen her, det ER så nydelig! Man skulle tro at etter så mange år ble man litt mindre interessert, men jeg blir like aaaaahhhmaaazed hver eneste gang. Jeg har sagt det før og sier det igjen – alle burde besøke Lofoten en gang i sitt liv.

Her er noen bilder fra Bøstad hvor jeg vokste opp. Her bodde jeg fra jeg var 6 til jeg var 12, riktignok lengre til høyre enn det jeg tok bilde av, men under her er området hvor blant annet skolen og vikingmuseet er 🙂 Fine plassen.

Når jeg kommer hjem skal jeg se gjennom resten av bildene og se om det der noe jeg kan poste. Er enda godt og vel 3 timer til jeg kan legge meg i senga hjemme, det skal bli godt etter en lang dag på føttene :-)) Er i alle fall sykt godt å tenke på at det også er fri i morgen, sove leeeenge!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg