det tar aldri slutt

Jeg har ikke ord for hvor deilig det er med ferie! Kl 16 på fredag tok jeg ferie og har basically kun vært sammen med bestemor, ryddet hjemme, vasket klær og sovet. Sovet mye. Jeg tror jeg lider av søvnoverskudd akkurat nå haha, og det kan jeg ikke huske sist jeg hadde. Også har jeg smurt meg inn med selvbruning og er akkurat nå helt latterlig brun på overkroppen.

Også har jeg mottatt helt sykt mye nye klær! Jeg er så utrolig GLAD! Endelig kan jeg kaste alt det gamle jeg ikke passer eller som faktisk er utbrukt. Jeg har tidligere lagt ut noe av det jeg har bestilt, under her er resten. Jeg tenker å lage et innlegg senere med alle klærne. Men nå skal jeg rydde enda mer hjemme (Haha det tar aldri slutt.. Virker som at skittentøyet formerer seg) og kaste gamle ting jeg ikke har bruk for. Jeg har overraskende mye samlet opp som jeg faktisk ikke har hatt bruk for?? Deilig å få kastet ut sånt.

Klikk på plaggene for å komme til dem ♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg