pangstart etter ferien

– Inneholder annonselinker –

Jeg har startet min siste uke med ferie og kjenner allerede at det skal bli tungt å være tilbake på jobb i neste uke. I tillegg starter jeg rett på med full uke –  altså jobb fra mandag til søndag.. Snakk om en pangstart etter ferien 🙁 Har heldigvis fri to dager uken etter siden jeg skal jobbe helg!

Denne ferien har egentlig bare fløyet avgårde uten at jeg har gjort noe særlig. Jeg hadde tenkt å dra til Oslo en tur i løpet av disse ukene, men det fikk jeg ikke råd til så da måtte jeg bare holde meg hjemme. Skulle egentlig dra til mamma denne uken også, men det skal jeg vente noen uker med siden de kommer hit på fredag før de reiser på ferie. Ellers har jeg vært litt syk og holdt meg en del i sengen, så jeg har klart å sett ut en sesong av The Fosters og et par sesonger gossip girl. Haha.

BILDEDRYSS! Fra bursdagen min forrige lørdag. Sykt at jeg er 23 år. Føler jeg nettopp var 19.

Rosa topp HER
Semsket skinnjakke
HER

Alt av pynt har jeg bestilt på Ebay. Unntatt kopper, fat, sugerør og servietter. Jeg søkte bare etter “helium balloons” og “birthday decoration pink” og lignende. Man finner mye fint om man bare leter! Fra nå av skal jeg alltid bestille fra ebay om jeg skal ha fest eller feire noe. Helium for å ha i ballongene kjøpte jeg på nille 🙂

Nå skal jeg snart dra å grille sammen med jentene. Er ikke helt i toppform i dag heller men blir koselig med litt kvalitetstid i finværet! For ENDELIG har vi fått sol og god temperatur i Harstad. Ikke et sekund for sent.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg