deler en gladnyhet

– Inneholder annonselinker –

Jeg sitter enda på jobb, er ferdig 1930 i dag og skal nesten rett på BARK for å spise med noen av jentene. Det blir koselig ♥ Skal ta med meg kameraet om jeg husker på det, kan ikke huske sist jeg hadde det med meg i en sosial setting. Martine hadde lyst til å ta noen glass vin, men jeg prøver å holde meg unna alkohol (haha lettere sagt enn gjort) siden jeg enda går på antibiotikaen mot kviser. Så inntil videre har jeg sagt nei, så spørs det bare hva jeg plutselig finner ut når vi sitter der 🙂


 

Så! Nå skal jeg dele en gladnyhet. For i dag kan dere få 20% på ALT fra nelly! Under har jeg plukket ut noen av mine favoritter fra nyhet-kategorien. Noe er allerede klikket hjem, selv om jeg også bestilte litt i går. Mye av det jeg har valgt ut under her er jo rimelig i utgangspunktet, så da er det jo bare et ekstra pluss at man får litt rabatt!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

Klikk deg inn HER og bruk koden NELLYSTREET ved utsjekk for 20% rabatt på ALT.
Koden varer fra nå kl 18:00 og frem til kl 02:00 i natt. Happy Shopping

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg