til en forandring

– Inneholder annonselinker –

Jeg vet at det egentlig ikke er sosialt akseptabelt å si god morgen når klokken har passert 16, men jeg føler ikke dagen startet før nå selv om jeg sto opp for noen timer siden. Jeg har brukt en times tid på å spille et spill som bestemor fikk meg hekta på… Det heter fishdom og man kan bygge sitt eget akvarium. Jeg er alltid skeptisk mot å prøve nye spill, nettopp fordi jeg vet at jeg kommer til å bli hekta, haha. Så der har du altså tips til spill om du kjeder deg :-)) Eller bare trenger å slå ihjel litt (mye) tid.

Genser HER (på salg)
Hårbøyle HER

I går var jeg å spiste på egon med avdelingen min på jobb. Det var utrolig koselig å tilbringe litt tid med alle de flotte folkene jeg jobber sammen med, annet enn når vi er på jobb sammen. Og i alle fall nå som det kan ende med at vi ikke blir å jobbe sammen lengre. Vi har enda ikke hørt noe om vedtaket, men telenor har altså nå vedtatt å si opp folk sørpå på Gjøvik og Fornebu. Det gjør ikke akkurat at håpet mitt sterkere, men jeg krysser uansett fingrene for at det går vår vei.

I kveld skal jeg på bark med noen av jentene noe jeg gleder meg veldig til! Liten avkobling med god mat og godt selskap. I går var det heldigvis jobben som betalte for maten, ellers hadde jeg ikke hatt samvittighet til å dra på restaurant to dager på rad. SÅ storkar er jeg uheldigvis ikke. Ellers blir det en rolig kveld uten alkohol, til en forandring? Eller nei, jeg er jo faktisk sjelden ute for tiden. Og siden jeg var ute forrige helg blir det godt med en rolig helg – og det blir lenge til neste gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg