viktig å sette pris på

HUBI ER HJEMME ♥ Så utrolig godt å se henne igjen, jeg har ikke ord. Sist hun var hjemme hadde vi ikke tid til å møtes, så nå begynner det å bli en stund siden sist. Jeg har jo heller ikke vært i Oslo på god knows how long, men jeg blir nok snart å ta turen ned for å møte alle vennene mine. Det er så godt å ha henne hjemme (selv om hun drar igjen i morgen) og heldigvis er det ikke så alt for lenge til neste gang hun kommer hjem igjen.

Benytter anledningen til å mimre over gamle ting og reflektere over nye ting. Vennskapet vårt er veldig sterkt og uansett hvor mange måneder vi går uten å snakke (kan ikke huske at det har gått så lang tid, men dere skjønner) så er det som om vi har snakket hver dag og aldri mistet kontakten når vi endelig møtes igjen. Sånne vennskap er gull verdt og det er viktig å sette pris på det.

Nå skal vi snart dra på BARK for å spise middag. For min del frokost/lunsj/middag/kvelds pakket i ett og samme måltid, haha. Men før det skal vi kjøre en liten tur som på en måte er en tradisjon når hun er hjemme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg