hjemme på langhelg

– Inneholder annonselinker –

Endelig kan jeg si heiiiii fra Lofoten! Det er alt for lenge siden sist tur jeg hadde hit, så nå tenkte jeg det var på tide. Jeg har turnusfri fra jobb mandag og tirsdag, så jeg blir her helt til tirsdag på en skikkelig langhelg. Etter å ha slitt med søvn i en ukes tid var det visst bare en tur hit jeg trengte, for allerede før klokken var 12 i går sov jeg som en sten! Ubeskrivelig deilig.

Jeg parkerte ikke utenfor her før klokken var nærmere 10 i går. Så det ble nesten bare et hei og natta før jeg la meg. I kveld skal jeg være vakt med mamma fra 22-24 på et eller annet arrangement lillebroren min skal ha på skolen. Siden jeg likevel er ledig tenkte jeg at jeg like greit kunne stille opp der 🙂 Blir sikkert koselig å være tilbake på skolen jeg selv gikk på for 11 år siden. Oi, som årene går. Føler meg overhode ikke gammel, haha.

(PS, rabattkode på nelly litt lengre ned ♥)


// Adlinks

Iiiiiiih! Endelig rabatt på nelly igjen! Under her har jeg valgt ut noen av mine favoritter fra nyhetene, som egentlig kun er overdeler haha. Eller klikk deg inn HER for å se alle nyheter ♥ Rabattkoden under her varer til 31/10 kl 12.00. Happy shopping!

Bruk rabattkoden TREAT ved utsjekk for 20% rabatt på alt ♥

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg