endelig har vi fått en dato

Torsdag fikk jeg beskjed fra lederen min om at vi endelig har fått en dato på når styremøtet skal avholdes. Den 14.11 skal det vedtas hvorvidt vi legges ned eller ikke, altså om to uker. Jeg kjenner jeg er spent og har så klart forhåpninger til at vi får fortsette med vårt kundesenter i Harstad. Det er mye mulig vi blir omgjort til Canal Digital kundeservice om vi de velger å ikke legge ned, men vi beholder uansett jobbene våre og det er det viktigste.

Jeg er så spent på om de nå har sett sitt samfunnsansvar og kjenner litt på det. I det siste har det vært mange nyheter om bedrifter som legges ned og planlegges nedlagt i Harstad, det vil med andre ord si at antall arbeidsledige her vil fly til himmels om Telenor også kaster seg med på den bølgen nå. Jeg tør ikke tenke på hvor vanskelig det vil bli å finne seg jobb da.

Så nå krysser jeg alt jeg har av fingrer og tær – og satser på at Telenor tar til fornuft når det kommer til denne beslutningen, og at det den 14.11 besluttes at vi ikke blir nedlagt slik de la frem forslag om.

Nå skal jeg snart spise taco med familien og bare slappe av resten av kvelden. God helg ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg