så nå må jeg bare kjøpe meg det, da.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen, men plutselig fikk jeg en sånn “faen, jeg er voksen”-følelse og følelsen av at jeg faktisk kan gjøre akkurat som jeg vil. Som resulterte i at jeg nå må kjøpe meg en gullfisk. Eller ikke nødvendigvis en gullfisk, men de der fine slørfiskene. Tror bare jeg har blitt så opphengt i det fordi jeg egentlig har lyst på en kattunge, men kan ikke ha pelsdyr der jeg bor nå. Eller så er det det jævla spillet som bestemor fikk meg opphengt i, hvor jeg kan bygge mitt eget akvarium. Også er jo fisker litt kule da.

Men så er problemet her at jeg aldri har hatt fisk. Så jeg aner ikke om det er dyrt, men jeg føler bare at jeg må ha det. Er det nødvendig med et stort akvarium? For jeg så egentlig bare for meg en liten rund bolle jeg kunne ha på stua liksom. Og hvor mange fisker kan man ha i en sånn bolle? For jeg blir sikkert å ende opp med 5-10 fisker kjenner jeg meg selv rett.

Men nå har jeg altså fått for meg at jeg må ha det. Så da må det kanskje bare bli sånn? Får høre med bestemor om hun er villig til å passe dem om jeg plutselig skal bort en helg. Derfor er jeg også avhengig av at jeg ikke må ha et stort jævla akvarium… Får fortsette å google etter hjelp, “hvor ofte må fisker mates” og “hvordan ser man om fiskene er mett” er to ting jeg lurer veldig på, haha.

Gjenbruk av gammelt bilde siden jeg følte det passet inn med katten, haha. Nå er jeg bare irritert fordi jeg nettopp har hatt det i et innlegg, men jaja.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg