så sykt på tide!

Hei fra et helt svart-lagt Harstad?? Eller ikke helt da, bare sørsiden (hvor jeg selvfølgelig bor….) som må slite med strømbrudd som de ikke har rettetid på enda. Har vært uten strøm i litt over en time nå, og det som egentlig irriterer meg mest er at jeg ikke kan steke meg bacon haha.. Men det er koselig da! Har tent alt av kubbelys og telys jeg kom over, også skal jeg ikke være så lenge hjemme uansett at jeg blir å merke stort til det. Soph er hjemme i noen dager og i dag kom Joakim og Fetisha også opp!! Så sykt koselig, har ikke sett dem på ages så det var virkelig på tide. Har vært med dem i hele dag, spist frokost/lunsj på de 4 roser og er bare hjemme en tur nå mens Soph hadde en avtale – så henter hun meg igjen om ikke så alt for lenge. Blir noen glass vin i kveld sammen med dem, det blir såå koselig ♥

Jeg har startet på diett og skal kun spise ting uten karbohydrater (noe som det er i det aller meste, ja) og det optimale hadde vært om jeg bare bestilte egg og bacon i dag… Men i dag valgte jeg å skeie litt ut med amerikanske pannekaker til frokost, så blir det jo en flaske vin i kveld. Men da er det bare å være enda strengere med seg selv resten av måneden!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg