i dag var siste dagen

Det er to uker siden jeg signerte på min sluttavtale på Telenor og siden den dagen har jeg vært uten jobb. Men egentlig har jeg jo ikke det heller, for vi er jo ansatt ut mars. Men jeg har ikke hatt en jobb å gå til siden de skal legge ned lokalene og jeg har vært hjemme. Likevel ble i dag siste dagen på huset for meg og mange andre, som vi markerte med en julelunsj med hele huset. Det var superkoselig å se alle sammen samlet og bare være sammen, for siste gang “på jobb”. Jeg blir virkelig å savne alle og enhver!

På disse to ukene har jeg bare prøvd å finne ut hva jeg skal gjøre videre. Om jeg skal ta sjansen å flytte over nyttår, eller om jeg skal bli boende her. Jeg vet jo veldig godt at om jeg velger å flytte, så vil det jo ikke bli for alltid. Men det er jo noe med det å skulle kaste seg rundt å bestille flyttebil og hele pakka. Har heldigvis enda en gooood stund på meg til å finne ut det, tenker jeg.

Nå skal jeg bare nyte juletiden og i morgen drar jeg til mamma for å være i en ukes tid! Sånn sett er det litt greit å være uten jobb, så får jeg dratt til mamma ♥ Det er en ekstra trygghet å være i Lofoten og akkurat nå kjenner jeg at det skal bli godt å dra dit.

En siste selfie, looool

Og en liten PS!! Jeg har laget meg bruker på TISE og lagt ut litt klær og sko som jeg må kvitte meg med. Så å si alt er ubrukt ooog det vil komme ut enda mer, haha.. Brukeren min er sstinemari, sjekk det ut ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg