det eneste jeg tenkte på

Endelig har jeg kommet meg til Lofoten! Jeg skulle egentlig dra i går, men utsatte det til i dag. Det viste seg å være en god idè med tanke på at det var et forferdelig snøvær i går og i dag begynte det å snø bare 15 minutter før jeg var fremme her på Leknes. Nå skal jeg bare slappe av, kose meg og faktisk være her helt til torsdag i neste uke. Ellers kan jeg fortelle at jeg for en gangs skyld har pakket med klær for en uke, siden jeg skal være her en uke. Vanligvis pakker jeg samme mengde når jeg bare skal være her en helg haha. Også husket jeg selvfølgelig ikke på å pakke med meg kameraet.. Som egentlig var det eneste jeg satt å tenkte på i går. Typisk meg 🙂

Nå skal jeg se litt How to get away with murder, før Farmen kl 2140! Jeg heier så på Halvor og var sjeleglad da han sikret seg plass i semifinalen! Krysser alt jeg har for at han vinner hele driten.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg