fra 2009 til 2018

Jeg har brukt en times tid på å rydde på harddisken min og sortere bilder. Jeg tror ikke det er noe annet i livet jeg har mer kontroll på, enn harddisken min og alle bildene mine haha. Sortert etter år og dato – med beskrivelse slik at jeg vet hvem som er med på bildene.

I den forbindelse tok jeg en titt i selfie-mappen min, også dem sortert etter år og måned. Dette var jo faktisk litt gøy å lage! Så her har jeg funnet frem bilder fra februar måned, fra 2009 til 2018! I februar 2009 var jeg 14 år, ble 15 i juli. Helt sykt å se tilbake på disse bildene, tiden går virkelig fort og jeg ser jo forsåvidt at jeg ikke har forandret meg så utrolig mye. Sett bort fra hår og bryn, da. Helt sykt hvor kort hår jeg hadde i 2010 for eksempel. Husker jeg klippet det selv i frustrasjon fordi jeg var lei av å ha langt hår, og som dere ser ble det første og siste gangen jeg hadde det så kort haha. Hårveksten min er amazing, noe jeg setter pris på når jeg velger å klippe det – men angrer etter noen måneder.

Oooooog 2018 da.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg