ny obsession

GOD MORGEN! Eller, jeg har vært våken i noen timer allerede men ikke våknet ordentlig før nå. Ble liggende litt for lenge å se på tv-serie i natt, har blitt helt obsessed med en serie som netflix har laget, Dynastiet. Så bra!!! Eneste kjipe er at jeg fant ut i går at det kun er 1 sesong, men man holder vel ut til det kommer enda en sesong. Eller så finner man en ny serie!

Nå skal jeg fikse meg noe å spise før jeg rydder litt i leiligheten. Har haugevis av klær som må vaskes oooog litt oppvask. Selv om det frister mest å se ferdig hele sesongen (Hvem prøver jeg å lure. Har bare èn episode igjen…….) av dynastiet hehe.

Har dere forresten fått med dere Sophie Elises Verden på TV2 livsstil? Jeg er så stolt av henne og det hun har fått til, det er virkelig en bra serie! Du kan også se den på TV2 Sumo. Jeg svipper innom en tur i episode 3 og 6 if u wanna check it out, men start på episode 1 da – for dette er virkelig en god realityserie alle burde få med seg. I alle fall de som mener at “de kjenner henne”, du blir ikke mer kjent med henne enn i serien. Går hver torsdag kl 22 på TV2 livsstil ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg