på reisefot

- Inneholder annonselink -

Hei fra Oslo! Jeg kom i går, men kunne ikke skrive om det på bloggen siden jeg skulle overraske Charlotte. Jeg dro rett fra flyplassen til hotell christiania theater hvor jeg, Sophie, Fetisha og Charlotte skulle ha girlsnight i regi av hayu, SÅ gøy! Og ikke minst sinnsykt gøy å overraske Charlotte og Fetisha med at jeg plutselig var der. Helt sykt at jeg har klart å holde det hemmelig i to uker. Bilder fra kvelden kommer i morgen ♥

Jakke fra ONLY

I dag startet jeg dagen med å spise frokost med Charlotte før hun måtte på jobb, så dro jeg på fridays med Sophie for å spise lunsj/middag. Og endelig har jeg fått sett leiligheten til Soph! Haha er så sykt hvor lenge hun har bodd her og først NÅ får jeg sett leiligheten liksom. Nesten litt flaut. Var i alle fall superkoselig med kvalitetstid og nå har jeg kommet til Linn Ida og April hvor jeg skal være til mandag.

4 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder av deg:)) Ville bare dele med deg at vi har en giveaway på bloggen for øyeblikket hvor du kan vinne et helt nytt par med Gucci Sneakers til en verdi av ca. 5.000 kr. Så bli med om du vil <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg