girlsnight med hayu

På onsdag var jeg som nevnt på jentekveld med Sophie, Charlotte og Fetisha – stelt i stand av HAYU! Min favoritt når det kommer til reality – noe jeg ser gaaaanske mye av, haha. De har altså alt man kan tenke seg av reality, men mine favoritter er (kanskje ikke overraskende) Kardashians og Real Housewives of Beverly Hills. Jeg har gratis HAYU siden jeg har TV2 Sumo – det får du nemlig med! Anbefaler alle som elsker reality å sjekke det ut. Dette er forresten ikke reklame, jeg bare elsker dem og ja. Synes de fortjener litt skryt!

Det er i alle fall den koseligste jentekvelden jeg har hatt på lenge. Real Housewives, dansing, fine venninner og gode, gamle sanger! Og ikke minst godteri, mat, cupcakes og (litt) alkohol. Oppskriften på en god kveld.

Eeeeeelsket disse ballongene og ble litt lei meg for at jeg ikke kunne ta de med meg hjem, haha. Tror ikke det hadde vært så populært å tatt med seg inn på flyet imorgen 🙁 Hadde forsåvidt kanskje ikke fått de med meg heller, haha.

Tusen takk for en helt fantastisk kveld, Soph ♥ ♥

Og tusen, tusen takk til HAYU som også hadde fikset goodiebags til oss alle!!! Herregud jeg ble helt målløs da jeg så alt de hadde stelt i stand. Matching pyjamas og tøfler, hudpleieprodukter, sminke og ja. Det var bare helt amazing.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg