jeg har kjøpt min første..

En av drømmene mine, når det kommer til interiør, har lenge vært å få meg en bokhylle på stuen. Dessverre er ikke leiligheten min så alt for stor og jeg har nok ikke plass til det akkurat nå. Men jeg har uansett begynt å samle på litt bøker som jeg en dag kan få opp i en bokhylle! Disse bøkene har tilhørt bestefar, så de betyr litt ekstra for meg. Han var veldig glad i å lese bøker og det står lagret enda flere bøker etter han, som jeg håper å få hentet i sommer!


 

Plante og potte fra plantasjen
Duftelys fra lagerhaus

 

Men sett bort fra de bøkene etter bestefar har jeg ikke stort med bøker selv, har faktisk ikke kjøpt en eneste bok i mitt liv (sett bort fra Justin Bieber sin bok, haha) og da blir ikke akkurat bokhyllen jeg ønsker meg, så full som jeg håper. Så derfor kjøpte jeg i helgen MIN FØRSTE BOK! Haha jeg er faktisk sykt stolt, og det er ett av de bedre kjøpene jeg har gjort på lange tider. Sykt at jeg ble mer glad over bokkjøpet, enn all sminken jeg kjøpte meg.

Nå skal det sies at eneste grunnen til at denne ble med meg hjem akkurat nå, var fordi den kostet 20 (!!!!!) kr på en bokbutikk i Sverige og såklart fordi jeg har hørt mye bra om Jojo Moyes. Vanligvis ligger vel sånne bøker på 300kr, og det er ikke akkurat penger jeg prioriterer på bøker når jeg har trang pengebok etter Oslo haha. Så det var jo flaks!

Utsikten min akkurat nå! Jeg har en periode nå hvor jeg stort sett hver kveld legger meg i sengen rundt kl 20 og ser på tvserier. Egentlig veldig beroligende i tillegg til at jeg har kommet inn i en god rytme nå hvor jeg sovner senest kl 01, som regel før 23 også. Det er godt, det. Har blitt alt for sene kvelder nå som jeg går uten jobb, men endelig har jeg en døgnrytme som gjør at jeg står opp rundt 09-10 hver dag og faktisk får gjort noe. Eller bare blir liggende i sengen å se tvserie et par timer før jeg gidder å gjøre noe, haha.

Vimpler fra EBAY
Bilde fra desenio.no

 

3 kommentarer
    1. E: jeg legger akrylnegler, det er ikke like skadelig for neglene som falskneglene du limer på 🙂 er uansett mine naturlige negler om du ser på lengden, da de er like lange og det kun er akryl på toppen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg