hadde satt mer pris på å møte Kongen

Googler “hvor bor kongen” – helt vanlig mandag, det da? Haha. Jeg har alltid vært veldig interessert i norsk historie og er veldig stolt av kongefamilien vår. Da jeg var i Oslo forrige helg ble jeg så sykt amazed hver gang vi kjørte forbi slottet, første gang jeg kan huske å ha vært så nært slottet – ellers har jeg bare sett det på avstand fra Karl Johan. Jeg hadde satt mer pris på å møte Kongen enn Kim K for eksempel, selv om jeg elsker Kardashians liksom. Men så sier en venninne at Kongen og Dronningen ikke bor i slottet??? At de har en annen eiendom de bor på “til vanlig”. Jeg bare hæ nei seff bor de på slottet. Så da ble det til at jeg måtte google det i dag, siden jeg kom på det og jeg har til vane å google slike merkelige spørsmål. Og jeg hadde rett! Så nå har jeg googlet rundt og sett på bilder fra innsiden av slottet, det er bare helt fantastisk. Må skaffe meg noen kongelige bøker tenker jeg, vil ta seg godt ut i den bokhyllen jeg en gang tenker å få meg!

Bildene er fra i går.

Jeg har nettopp vært på handletur og cafèbesøk med to venninner. Fikk med meg et lammeskinn hjem som jeg har lagt på gulvet ved siden av sengen. Nå som det har vært (og er) så siiiiinnsykt kaldt her oppe merker jeg at det er tortur å stå opp, med tanke på at gulvet er iskaldt. Også er det jo finere å ha lammeskinn enn en liten gulvmatte, synes jeg.

Nå skal jeg se videre på American Horror Story! Er faktisk 3 år siden jeg startet på den, men ga opp da jeg kom til sesong 5 som jeg synes er dritdårlig. Men jeg klarer ikke å hoppe til sesong 6 uten å ha sett ferdig 5, så da må jeg bare få sett den ferdig 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg