jeg tror det når jeg ser det

Herregud for et herlig vær vi har om dagen?!?!!?! Jeg har aldri vært særlig glad i å legge meg ute når det er sol, men tror du ikke jeg plutselig fikk ånden over meg? Også i går av alle dager, når jeg var bakfull og egentlig kun hadde lyst til å ligge i sengen – så la jeg meg heller ute i 2 timer med podcast og brus. Fikk også en times tid i solen idag, og tror jeg har rukket å bli litt solbrent. Men farge er farge 🙂

Også er det så gøy å se hvor vi tar av her oppe i nord når det først er godt vær, vi vet virkelig å nyte de fine dagene kan det se ut som av instagram å dømme. Skulle kanskje ellers bare mangle, med tanke på at vi kun har 5-10 fine sommerdager. Om vi er så heldige å i det hele tatt få så mange, haha. Men nå skal det jo sies at været mest sannsynlig blir å snu i morgen. Selv om jeg er litt på den der “jeg tror det når jeg ser det”, for helt ærlig er det ingenting som tyder på at det skal bli dårlig vær, annet enn værmeldingen.

Og podcast ja – jeg har først NÅ oppdaget det?? Jeg har naturligvis visst om det lenge, men aldri tenkt at det var noe som interesserte meg. Helt til jeg så at det er kommet norske podcasts på spotify, blant annet Harm og Hegseth som jeg startet på i går. SÅ GØY! Dette må jeg høre mer på. Dette likte jeg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg