kan dere tro det?

«Gradestokken i Harstad har vist ikke mindre enn 35 grader på det meste i dag – men den har holdt seg greit rundt 28-30 grader ellers. Det er jo flott, fint og alt det der, men skal jeg være ærlig hadde jeg ikke hatt noe i mot litt regn nå.—- Men as we blog kjenner jeg faktisk antydning til kaldluft som kommer fra vinduet – HALLELUJA! Skulle kanskje bare mangle at jeg merket litt kulde etter å ha hatt to vinduer + to vifter på i fem dager

Jeg har sett tilbake på tidligere blogginnlegg, blogginnlegg fra juli 2014 for å være mer nøyaktig. Og sitatet over – og bildene – er fra et innlegg jeg postet 10.07.14, kan dere tro det?? Jeg har helt glemt av at vi har hatt det fint om sommeren tidligere. Men det gjør egentlig bare at jeg får håp om at finværet snart er tilbake igjen, bare ikke SÅ fint. For hvis jeg skal dømme innleggene jeg postet – og det jeg husker fra den sommeren – så har jeg egentlig ikke lyst til å få det SÅ varmt. For det var helt jævlig om nettene. Men at vi kan få litt sol og 20 grader igjen – yeeees pleeeaaase.

Nå skal jeg dra å spise middag hos bestemor, før jeg drar til pappa og starter på male-prosjektet mitt! Jeg skal male så å si hele huset innvendig før 15.august, og føler kanskje jeg har tatt meg vann over hodet på det her.. Men jeg er optimistisk så det skal ikke bli noe problem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg