uken som gikk #27

Jeg tenker å prøve meg på denne – nok en gang. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har startet med det her, men aldri klart å vedlikeholde. Kanskje denne gangen! Nå skal jeg dra på jobb. Jobber kveld denne uken, så er ikke ferdig før 2030. Da tenker jeg å dra til pappa for å male siden jeg ikke fikk meg selv til å gjøre det tidligere. Sto opp tidlig, men ble liggende å se på tvserie helt til halv 2..


// Annonselinker

UKENS HØYDEPUNKT
Det fine været vi hadde på mandag og torsdag! Det var godt med noen fine dager. Og å endelig starte med soverommet mitt! Nå er det bare å håpe at jeg blir ferdig i løpet av uken. Ellers blir jeg oppriktig skuffet over meg selv, haha. Også håper jeg ikke at jeg blir lei, det har jeg ikke tid til med den tidsplanen jeg har satt meg.

UKENS GLEDE
At jeg har fått bestilt pynt til jeg skal feire bursdag om to uker, det blir så bra! Jeg gleder meg noe sinnsykt til å pynte lokalet og ikke minst vise dere hvor fint det blir. Iiiiih

UKENS WANTS
Klikk på navnene for å komme til klærne.

FRILL TOPPERFECT CHUNKY SNEAKERHIGH NECK FLOUNCE SKATER DRESS

NESSA TEE CASUAL _ PCROYCE LS KNIT _ VMNALA SMOCK 3/4 TOP

UKENS FILM
Jeg har ikke sett på en eneste film denne uken, annet enn Harry Potter haha.

UKENS TV-SERIE
Quantico!!!!!! Ble tipset av en kompis og herreguuud for en fantastisk bra serie. Den må bare sees! Elsket den fra episode 1 og det er sjelden en tvserie er så fengende, synes i alle fall jeg. Den ligger på viaplay.

UKENS BILDE
Favorittbyen min ♥

UKENS LÅT
5 seconds of summer – youngblood, har fått helt dilla på den og tror nok det blir å fortsette ut sommeren.

UKENS CRAVING
Kulsyrevann og saft. Hadde en periode i 2013 (hva finner man ikke ut når man har hatt blogg i alle år, haha) hvor det var det eneste jeg drakk, og nå er jeg tilbake på kjøret haha. Favoritten er zeroh generelt – men spesielt den med ananas oog jordbær. Pære og sitrongress var også overraskende god.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg