unicornifisert bursdag

Sponset produkter | Festkompaniet

I går feiret jeg bursdagen min på Solheim brygge, som etter min mening må være Harstads fineste brygge. Der hadde jeg pyntet opp i temaet UNICORN ♥ Altså, jeg er fullstendig klar over at det kan virke barnslig – men jeg har hatt en hangup på det leenge og tenkte at det da var naturlig å bruke det som tema. Jeg ble i alle fall veldig fornøyd med hvordan resultatet ble! All pynten er fra festkompaniet.no, de har et helt sinnsykt utvalg av pynt – til alle anledninger! De blir jeg definitivt å bestille fra neste gang jeg skal feire noe. Spent på hva jeg finner på til neste år, for nå skal jeg ha temabursdag hvert år.

Jeg skulle begynne å pynte på fredag var planen, dra å kjøpe det siste jeg trengte og ordne det meste klart. Men tror dere ikke bilen min streiket? Rett etter jeg og Soph hadde vært å tatt noen bilder, så jeg ble stående og måtte få starthjelp. Batteriet på bilen min var helt utladdet, mest sannsynlig fordi jeg ikke har kjørt langt i det siste og det ikke har fått ladet seg opp. Jeg håper i alle fall det er grunnen – så jeg slipper å kjøpe nytt.. I alle fall, som dere kanskje skjønner ble det ikke tid til å gjøre noe som helst på fredagen siden jeg ble fri for bil så ALT måtte gjøres på lørdag. Noe som resulterte i et sinnsykt stress og jeg fikk ikke pyntet før TRETTI minutter før det skulle begynne.. Heldigvis har jeg gode venner som kom tidlig og hjalp meg å pynte ♥

Direktelinker til det meste ligger under her!

Ballonger fra festkompaniet
Servietter og sugerør fra Nille
Pompom fra festkompaniet
Tallballonger fra Søstrene Grene

Enhjørning hodepynt fra festkompaniet
Cupcakes-kit fra festkompanieet
Unicornbanner fra festkompaniet
Rosa duk fra festkompaniet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg