uken som gikk #29

Forrige uke oppsummert, bare et par dager for sent. Jeg kom hjem for litt siden og har spist middag mens jeg ser på orange is the new black. Vurderte om jeg skulle kjøre meg en liten kveldstur med podcast på, jeg slapper alltid mer av når jeg kjører tur – enn om jeg skulle vært hjemme og sett på tv for eksempel. Eller så kan jeg jo bare være fornuftig og legge meg tidlig.

UKENS HØYDEPUNKT
Å ha bursdag på mandag! Jeg elsker å ha bursdag og synes faktisk det er litt gøy å bli eldre. Aner ikke hvorfor, og jeg tenker det er nok ikke mange årene igjen hvor jeg faktisk synes det er GØY å bli eldre. Så det får jeg bare nyte mens jeg kan, haha.

UKENS GLEDE
Å pynte lokalet hvor jeg skulle feire bursdag med masse unicornting, selv om det ble ganske stress som følge av “ukens nedtur” som er fortalt under her, haha. Og å faktisk feire burdagen, det var gøy!

UKENS NEDTUR
At batteriet på bilen plutselig var dødt på fredag, som gjorde at alle planene jeg hadde utgikk og måtte gjøres på lørdag. Noe som resulterte i stress og at jeg bare såvidt hadde ting på stell når bursdagen skulle feires, haha. Heldigvis var det bare å lade batteriet natt til lørdag, det har holdt siden da!

UKENS FILM
Notting Hill, av alle ting. Altså jeg fatter ikke hvorfor eller hvordan jeg fikk den idèen. Det er jo sikkert 10+ år siden jeg så den sist liksom. Men den er fin da, god gammel slager som jeg forsåvidt synes er like gøy og koselig som sist jeg så den. For 10+ år siden.

UKENS WANTS

Strikket genser / Skinnskjørt / Sort topp

Sett i burgunder / Gult skjørt / Sort topp

UKENS TV-SERIE
You Me Her! Soph tipset meg om den og vi så første episode sammen. Det er en helt grei serie, og jeg synes det er greit å veksle litt mellom serier alt etter hvordan humør jeg er i. Quantico (som jeg fremdeles ser på) avhenger av at jeg følger med, You Me Her er en litt “lettere” serie, om jeg kan kalle den det. Også ser jeg forsåvidt Orange is the new black på nytt også som sagt, sånn typ i bakgrunnen når jeg spiser eller sminker meg, siden det KOMMER NY SESONG PÅ FREDAG!! Omg. Det blir bra.

UKENS BILDE
Jeg var på båttur med noen venner på onsdag da jeg tok dette bildet. Jeg blir faktisk oppriktig lykkelig av å dra på båttur og blir sittende å smile fra øre til øre fra start til slutt. Humøret var ikke helt på topp den dagen, men etter bare ètt minutt på havet ble det bedre. Havet er som terapi, har jeg funnet ut.

UKENS LÅT
Kriss Kross Amsterdam – Whenever, en nytolkning av Shakira’s gamle hit. Sjukt bra!

UKENS PODCAST
Ny kategori! Jeg har blitt helt hekta på Harm og Hegseth sin podcast, og har hørt på den i et par uker nå. Perfekt å høre på når man tar sol (som jeg forøvrig ikke har gjort på flere år, haha), sminker seg, kjører til og fra jobb, lager mat, maler soverommet (som jeg burde gjort, helst i går) står i dusjen. Ja, egentlig hele dagen kan man høre på podcast – og Harm og Hegseth anbefaler jeg virkelig! Gøyale folk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg