På danskebåten at last

Akkurat nå sitter jeg på Danskebåten og nyter alt som er her. Vi har vært på Tax Free’en, fått omvisning på skipet og snart skal vi i restauranten å spise. Har ikke fått lagt inn noen bilder enda, og siden jeg har leid inn Heidi som privatfotograf må jeg vente på at jeg får minnekortet fra henne :) Litt greit å ha privatfotograf med på turen liksom!

Dette er vel det eneste bildet jeg har, og her hadde vi nettopp ankommet Gardermoen og ventet på bagasjen! Vi dro rett til NHO etter at vi hadde fått bagasjen, og da vi kom dit fikk vi mat og brus. Herregud det er så herlig her, men nå skal jeg stikke ned i restauranten sammen med de andre, legger ut bilder litt senere! :)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg