Første dag som turister

Akkurat nå sitter vi i “toppetasjen” på båten og koser oss med godteri, capri-sonne og andre usunne ting. Vi er så sykt utslitte alle sammen, og klarer i grunn ikke å gjøre annet enn å sitte i ro. I morgen ankommer vi Danmark i halv 10 tiden, og da har vi store planer om å shoppe masse! :) De hadde ikke så sykt mye på tax-free’en, så jeg ble litt skuffet.. Men fikk i alle fall handlet èn viktig ting der! ;) + en leppestift og en primer fra smashbox.

Skulle egentlig legge ut flere bilder siden jeg fikk alle bildene fra Heidi nå nettopp, men nettet her på båten er så sykt fucka! Går en evighet å laste opp ett bilde, og sier vel sitt når jeg startet på dette innlegget klokken 12? Jeg skal heller oppdatere med flere bilder fra København i morgen, gleder meg så sykt mye til å komme frem i morgen tidlig! :)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg