Tell the world that I’m coming home

Etter noen late dager på farten setter vi nå kursen tilbake til Oslo! Vi har allerede gjort oss som hjemme på lugarene våre, og det kan jeg vel si vises.. Vi har vært en tur på tax-free’en og fått kjøpt inn godteri og litt småsaker, med andre ord gjort oss klar for kvelden, og ikke minst natten:) Blir vel atter en søvnløs natt på Danskebåten kan jeg tenke meg til, siden ingen av oss er særlig stoka på å legge oss tidlig.

Når jeg kommer hjem blir første prioritert å få samlet inn litt penger jeg kan leve på den neste måneden – enten ved hjelp av donasjoner eller NAV.. Fant nemlig ut at jeg bare har 100kr igjen på kortet mitt nå, og da jeg reiste hit hadde jeg 5300, altså: jeg er blakk:( Og ja, i morgen tidlig klokken 9 får vi vite om vi kommer opp i eksamen – eller ikke. Så vær så snille å be for at jeg ikke gjør det da! :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg