Herlig start på sommerferien!

Etter å ha jobbet i 10 måneder med matematikken, ser jeg at det gir resultater. Nå sitter jeg igjen med 5 i standpunktkaraker i MATTE!! Jeg er så sykt lettet, og ikke minst fornøyd med karakteren :) Var redd jeg kom til å falle ned til en 4er, men ser ut som om jeg klarte å ro meg fint i land. Jeg fikk 3.8 i snitt, som ikke er så sykt ille til å være meg, er nemlig stortsett det jeg har fått i snitt til nå.

Når dette er sakt er det (fortsatt) helt nyyydelig vær i harstad! Solen skinner, så å si helt skyfri himmel og temperaturmåleren viser rundt om 18-19 grader i skyggen. Så nå skal jeg ut å tænne litt :) Jeg har virkelig behov for det.. Og senere skal jeg mest sannsynlig på tivoli med bestevenninna mi og kjæresten hennes, en fin start på sommerferien dette :)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg