lengste dagen i uken

Tirsdager er den desidert lengste skoledagen i uken. . . Helvetesdagen som jeg liker å kalle den, og dere kan tro at den lever utrolig godt opp til navnet hver eneste uke 🙂 Etter skolen skal jeg kjappe meg til byen for å møte bestemor og hente en nellypakke på posten. Gleder meg såå til å se kjolen jeg har bestilt, den skal bli brukt i bryllupet til tante, så håper den passer perfekt! Klokken 4 skal jeg på jobb, så må dra en liten stund før sånn at jeg får i meg noe mat før jeg må ut i butikken. I kveld er det styremøte med russestyret i en drøy time tenker jeg, før jeg ENDELIG kan dra hjem for å slappe av!

Har forresten fått en kjempesøt jente til å lage meg design, ENDELIG!! Oh my god jeg er så lei det jeg har. . . Har snart hatt det i ett år, og jeg trenger vel ikke poengtere hvor galt det er å ha et design så lenge? Gleder meg hvertfall til å se resultatet! Om det blir så bra som jeg tror det kommer til å bli, så må hun nok bli min faste designmaker! Hihi.

Martine ♥ Tromsø.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg