jul og nyttårskjolen

Hvert år bestemmer jeg aaalt for sent hvilken kjole jeg skal bruke i julen. Og det er jo så mange dager man trenger kjole at det er helt på tryne å skulle bestille hjem bare en uke i forveien. Du har jo julaften, hele romjulen, nyttårsaften – og kanskje til og med julebord, så da er det jo greit å ha litt å velge mellom så man ikke bruker samme kjolen hver gang! Også er det greit å bestille tidlig sånn at man kan returnere kjolen om den ikke var som forventet – noe jeg er veldig dårlig på. . . Så i år bestilles kjolen tidlig!

Jeg personlig synes jo paljetter og glitter er en sikker vinner både til jul og nyttår! Spesielt sistnevnte. I fjor hadde jeg en sort paljettkjole på nyttårsaften, og disse øverste ligger nok øverst på listen over aktuelle kjoler i år! SÅ fine!

HER // HER // HER 

HER // HER // HER // HER

HER // HER // HER // HER

De to siste her er også gode kandidater til nyttårsaften! Sååå fine.

HER // HER // HER // HER

Noen favoritter?

6 kommentarer

Siste innlegg