kjøkkenet mitt!

Goood søndag ♥ Det har i alle fall jeg hatt! Startet dagen med middag hos pappa, så dro jeg til Isabelle, på flex og til henne igjen for å ta BADSTUE! Det er så digg å kjenne at man svetter ut alt av urenheter – lenge siden jeg har hatt så babyhud som jeg har nå! Også måtte jeg innom butikken en tur når jeg dro hjem, og som alltid når jeg har trent endte jeg opp med dette. . . Jeg vet ikke hva det er, men jeg får alltid ekstra lyst på kesam og cottage cheese etter trening, haha! Men jeg klager ikke, for det er jo så sinnsykt godt. Og epler – epler med dette er magisk!

Så tenkte jeg å vise dere kjøkkenet mitt! Jeg er enda ikke ferdig og fornøyd, men får heller vise dere igjen om en stund. Som dere kan se har jeg en alternativ gardin til jeg får kjøpt meg til uken, haha. Det ser SÅ stygt ut! Men bedre det enn at folk ser inn vinduet. . . Det er nemlig på bakkenivå, så når jeg sprader rundt her i bare stumpen er det greit å dekke litt til. Og ja, litt julepynt har jeg fått der også! Gryteklutene hadde bestemor stikket som jeg fikk, sammen med en boks krumkaker. Yummii

Og se hva frøken flink har klart! Å montere et skoskap! Selv om det egentlig er ødelagt. . . Tror jeg i alle fall, for det er aaalt for store spriker mellom veggene og skuffene. Ikke kjøp skoskapene på jysk, dårlig kvalitet og conversene bare faller rett gjennom når du legger dem i skuffen og setter seg fast. Jeg brukte sikkert en time på denne bare fordi skuffene ikke ville holde seg på plass. . . Faen jeg hater ting som ikke er i orden 🙁

Nå skal jeg lage meg noe kveldsmat. Enda litt usikker hva jeg skal diske sammen – men mye mulig jeg ender på taco eller kyllingwok! I morgen skal jeg være sammen med Sophie og muligens ta meg en liten shoppingrunde for å få kjøpt det jeg mangler og savner. Haha det er så mye man tok for gitt når man bodde hjemme – som jeg nå merker at jeg gang på gang glemmer å kjøpe. . . For eksempel dopapir. Det har alltid bare vært der. Eller krydder. . . Pappa har hundre forskjellige typer krydder, så hver gang jeg har trengt det har det stått der. Jaja, jeg får vel samlet opp etterhvert jeg også!

5 kommentarer
    1. Det skjer ofte det 🙂
      Husker første gang jeg flyttet ut hjemmefra, det var veldig rart og skulle være i butikken og kjøpe sånne ting som alltid var hjemme og som mamma og pappa kjøpte 😛

    2. Jeg skjønner deg veldig godt Stine 🙂
      Den følelsen hadde jeg også, men jeg skal love deg at du etter hvert blir mer og mer vant med å kjøpe ting du før ikke trengte å tenke på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg