fordi jeg begynner å bli gammel

Endelig helg! Jeg kom plutselig på at jeg har glemt å fortelle at jeg har fått meg ny jobb! Jeg startet i 100% stilling på XXL i mai og stortrives. Kunne ikke vært mer heldig, verken med jobben eller kollegaer. Når man tilbringer mer tid på jobben enn man trenger, så vet man at det er rett. Jeg går annenhver uke tidlig og annenhver uke sent, noe som passer meg veldig greit. Denne uken har jeg hatt tidlig, noe jeg er veeldig glad for med tanke på de fine dagene vi har hatt.

Nå er derimot været blitt såpass at anorakken har kommet på. Jeg elsker den her fra twentyfour! Og ikke minst elsker jeg fargen, er vel eneste jakken jeg eier som ikke er sort/mørkeblå. Brukte den ganske lite i fjor da jeg kjøpte den, men heldigvis er den så tynn at den er perfekt til temperaturen vi har nå.

Nå skal jeg spille the sims før jeg drar til Lotte med noen av jentene senere, det blir koselig! ENDELIG en alkoholfri lørdagskveld, haha. Har vært ute de siste to helgene og det kjennes, for å si det sånn. Klarer ikke å la vær å tenke at det er fordi jeg begynner å bli gammel. Å dra ut hver bidige helg var ingen problem før. Dessuten skal jeg feire bursdagen min om to uker, så jeg tenkte å prøve å være edru frem til da. Får se om viljestyrken holder så lenge 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg