Livestrong day 2010

Dette inlegget dedikerer jeg til alle som blir rammet av kreft, og som dør av det. Alt for mange får føle sorgen og ikke minst smerten som følger med kreft. Når det kommer til kreft har jeg følt mye av smerten det bringer med seg, siden tanten min døde av det i Mars 2008. Jeg sitter her tårevåt når jeg prøver å skrive, eneste som kommer ut er tårer istede for ord. Det går ikke å beskriver noe sånt som dette.

Jeg oppforderer dere alle til å gi en donasjon til kreftforeningen >HER< , tenk for en forskjell 50kr fra hver og en av oss kan gjøre! Selv har jeg donert penger, noe jeg synes dere alle burde gjøre.

Om du vil lese mer om Livestrong day som er i dag, gå inn >HER<.

Kommer du til å donere penger?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg