Vinnerne av konkurransen

Skulle egentlig trekke vinneren i går, men for å være ærlig så glemte jeg det helt av.. Og da jeg kom på det var klokken nærmere 12, så da ventet jeg heller til i dag. Men nå har jeg i alle fall trekt 4 vinnere, som kan velge mellom TV Norge nett-tv eller TV2 Sumo :) Jeg blir til å sende mail til alle vinnerne sånn at de kan få gavekortet sitt.

– Linda Johnsen
– Linn Ida
– Camilla W
– Marita Gundersen

Jeg blir nok til å ha flere TV2 Sumo konkurranser, så lykke til neste gang!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg