Alt for lite plass

Å våkne klokken 6 av at pappa står å kjefter på meg er så absolutt ikke måten jeg håpet å våkne på idag.. Jeg hadde tenkt å stå opp klokken 4, sånn at jeg fikk dratt nytte av været en liten stund – men den gang ei. Jeg er ekspert på å oversove meg, om jeg kan si det sånn. Hadde ikke pappa vekt meg, hadde jeg nok sovet videre til i 11 tiden vil jeg tro.

Jeg vet at jeg har et problem å ta tak i nå, nemlig kofferten min som tar opp plass og ikke pakker ut av seg selv. Luksusproblem at jeg ikke har plass til mer klær i skapet mitt, og enda handlet jeg 3-4 poser med nye klær i København.. Noen som har lyst til å se ett innkjøpinnlegg forresten? Skal få orden på alle klærne mine i dag, så da blir det kanskje mulig.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg