Just got home

Etter å ha slitt i en halvtime nå begynner jeg endelig å se en ende på antall hårnåler jeg plukker ut. Har vært hårmodell for Lise, og hun har laget en brudefrisyre på meg. Det ble sykt fint! Men fikk ikke tatt noen bilder med webkamera før jeg tok ut halve frisyren, så her er bare noen bilder av hvordan jeg ser ut nå..

Og hvordan jeg ser ut ….. Flere tonn med hårspray og tuppering.

Ha en fin solskinnsdag alle sammen! Nyt den, er ikke sikkert at vi har like fine dager i vente ♥ Jeg for min del skal gå å legge meg en liten stund, presterte nemlig å svime av idag, så om jeg skal være opplagt og frisk resten av dagen tror jeg det er best å få sovet litt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg