Bursdagsfeiringen

Etter å ha sovet i 3-4 timer bestemte jeg meg for å stå opp nå for ikke så lenge siden. Tenkte det kunne vært litt greit å få orden på bloggen? Har blitt litt lite update i det siste.. Jeg hadde i alle fall bursdag i går, altså på lørdag, og jeg kan med hånden på hjertet si at det ble en utrolig bra feiring for min del! Var sammen med masse herlige folk, og fikk virkelig feiret starten på mitt syttende år! :) Var såklart Sophi som sto for bildetakingen, så jeg har bare tatt bildene fra hennes blogg.

Må nesten le litt når jeg ser på innlegget fra bursdagen min i fjor, ser jo at jeg har forandret meg litt.. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg